تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3755826
شناسه : 3755826
تاریخ :
درگیری شدید میان صهیونیستها در قدس اشغالی اقتصاد ایران: منابع خبری از درگیری شدیدی خبر دادند که میان نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی و تظاهرکنندگان حریدی در قدس اشغالی جریان دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، درگیری های شدیدی میان پلیس و تظاهرکنندگان حریدی در مقابل یک مرکز نظام وظیفه در قدس اشغالی، برای جلوگیری از اعزام حریدی‌های جوان به جبهه های جنگ علیه غزه، جریان دارد.

پلیس رژیم صهیونیستی، بار دیگر برای متفرق‌ کردن صهیونیست‌های حریدی معترض به خدمت اجباری، به خشونت متوسل شد.

پلیس رژیم صهیونیستی به دنبال متفرق کردن تظاهرکنندگان با زور از قدس اشغالی است و آنها را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده است.

منابع خبری از درگیری شدید فیزیکی و با باتوم میان عناصر پلیس و سرویس اطلاعات این رژیم با تظاهرکنندگان خبر می دهند.

المیادین از مشارکت ۶۰۰ حریدی در این تظاهرات علیه قانون خدمت وظیفه حریدی ها خبر داد و به بازداشت شماری از تظاهرکنندگان اشاره کرد.

گفتنی است که موضوع خدمت وظیفه حریدی ها از جمله پیچیده ترین مشکلاتی است که رژیم صهیونیستی از زمان اعلام موجودیت جعلی خود با آن مواجه بوده است.حریدی‌ها هم اکنون خدمت وظیفه نمی روند و عمر خود را در مدارس دینی می گذارنند. جریان های چپ گرا و سکولار به دنبال تصویب قانونی برای لغو معافیت آنها از خدمت وظیفه هستند که با مقاومت حریدی ها و احزاب وابسته به آنها رو به‌رو شده است.

در شرایطی که رژیم اشغالگر با مشکل کمبود نیرو برای اعزام به جبهه های جنگ علیه غزه روبه‌روست، بحث بر سر قانون خدمت اجباری حریدی ها، به یکی از بحران های کابینه کنونی رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» تبدیل شده است.