تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3755824
شناسه : 3755824
تاریخ :
احتمال لغو انتقال کوپمینرس به یوونتوس با تغییر نظر آتالانتا اقتصاد ایران: در چرخشی غیرمنتظره، باشگاه آتالانتا به هافبک هلندی خود دستور داده به تمرینات برگردد که این می‌تواند منجر به لغو انتقال او به تورین شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتقال تئون کوپمینرس به یوونتوس که به نظر می‌رسد در آستانه نهایی و رسمی شدن است، به دلیل تغییر موضع ناگهانی آتالانتا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

یووه از هفته‌ها قبل با آتالانتا وارد مذاکره شده بود تا کوپمینرس را به تورین ببرد و پس از رد شدن پیشنهادهای اولیه‌اش در نهایت پیشنهادی 59 میلیون یورویی (52 میلیون یورویی به عنوان رقم پایه و 7 میلیون یورو به عنوان پاداش) ارائه کرد که تنها یک میلیون با رقمی که آتالانتا درخواست کرده بود، فاصله داشت. به این ترتیب به نظر می‌رسید که همه چیز برای امضای قرارداد با بازیکن مهیا شده است. حتی مدارک اولیه برای حضور کوپمینرس در تست‌های پزشکی یوونتوس به تورین ارسال شد و انتظار می‌رفت که او ظرف امروز و فردا در مرکز پزشکی یووه حضور پیدا کند. این جابجایی اما اکنون به خاطر نگرانی سرمربی آتالانتا از خالی ماندن جای بازیکنش ممکن است به کلی منتفی شود.

آتالانتا در حالی پیشنهاد یوونتوس را پذیرفت که به نظر می‌رسد دیگر بازیکنش آدمولا لوکمن هم در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد. علاوه بر این جان لوکا اسکاماکا، مهاجم ایتالیایی قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا نیز مصدوم و برای مدتی طولانی خانه‌نشین است. این وضعیت باعث شده که گاسپرینی احساس خطر و دستور بازگشت کوپمینرس به تمرینات آبی‌و‌مشکی‌پوشان برگامو را صادر کند. تغییر موضع ناگهانی آتالانتا در شرایطی است که تنها 10 روز دیگر به پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است.

انتهای پیام/