تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3755823
شناسه : 3755823
تاریخ :
نشست هم‌اندیشی درباره میزبانی تراکتور اقتصاد ایران: نشست هم اندیشی در خصوص میزبانی مطلوب تر باشگاه تراکتور تبریز در مسابقات لیگ برتر برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، نشست هم اندیشی در خصوص میزبانی مطلوب تر باشگاه‌ها در مسابقات لیگ برتر در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با حضور حجت‌اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران،  امان‌زاده معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمودزاده عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور تبریز، خاکزاد دبیرکل هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی، مراتبی معاون فرهنگی و مسئول کانون هواداران باشگاه تراکتور و نمایندگانی از نهادهای انتظامی و امنیتی استان برگزار شد.

در این جلسه در خصوص مشکلاتی که باشگاه تراکتور تبریز در خصوص برگزاری مسابقات در لیگ برتر داشته و همچنین مسائل فرهنگی و هواداری بحث و گفت‌وگو شد.

حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ در این نشست اظهار داشت: چهار آیین نامه هواداری، صدور کارت‌های شناسایی، امنیتی انتظامی و فروش بلیت الکترونیک را سازمان لیگ با همکاری فدراسیون فوتبال  و همراهی وزارت ورزش و جوانان تدوین کرده که برخی از این آیین نامه‌ها به طور کامل تدوین شده و آماده ابلاغ به باشگاه‌هاست.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس از ساعت 19:45 در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/