تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3755814
شناسه : 3755814
تاریخ :
سرقت از رانندگان تاکسی با آبمیوه مسموم اقتصاد ایران: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقانی خبر داد که ۱۵ راننده تاکسی را برای سرقت بی‌هوش کرده بودند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: چندی قبل مرد جوانی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت، ۲ مسافر را در یکی از خیابان‌های جنوب تهران سوار کردم، این مسافران با دادن آب‌میوه مسموم، مرا بی‌هوشم کردند و با استفاده از این فرصت، اموالم را از جمله تلفن همراه، کارت‌های بانکی و سه میلیون تومان سرقت کردند، در ادامه نیز ماشین به گاردریل برخورد کرد و مجروح شدم اما پس از ترخیص از بیمارستان سارقان با من تماس گرفتند و به ازای بازگرداندن تلفن همراه، درخواست مبلغ هنگفتی کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ بلافاصله وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی پی بردند این ۲ سارق حرفه‌ای با همین شیوه و شگرد با سوار شدن به عنوان مسافر، به رانندگان آب‌میوه مسموم می‌دادند و پس از بیهوشی، اموال باارزش آنها را سرقت کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه سارقان حرفه‌ای را شناسایی کردند و متوجه شدند که این باند تاکنون دست‌کم ۱۵ راننده تاکسی را هدف سرقت قرار داده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم، سرکرده باند را به همراه یکی از همدستانش در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند که در بازرسی از آنجا، بخشی از اموال مسروقه از جمله تلفن‌های همراه، کارت‌های بانکی و مقادیر زیادی پول نقد کشف شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی صراحتاً به سرقت از رانندگان تاکسی با شگرد بی‌هوشی اعتراف و عنوان کردند که به‌خاطر تهیه پول مواد مخدر دست به ارتکاب این جرم زدند.

سردار گودرزی تصریح کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان به زندان اعزام شدند.