تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3755806
شناسه : 3755806
تاریخ :
چهاردهمین همایش ملی نخبگان برگزار می‌شود اقتصاد ایران: چهاردهمین همایش ملی نخبگان با هدف گردهمایی نخبگان، پژوهشگران و فعالان علمی کشور برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، چهاردهمین همایش ملی نخبگان، با هدف گردهمایی نخبگان، پژوهشگران و فعالان علمی کشور، فرصتی است تا دستاوردهای نوین علمی و پژوهشی در عرصه‌های مختلف به بحث و تبادل نظر گذاشته شود. این همایش که از جمله معتبرترین گردهمایی‌های علمی در سطح ملی به شمار می‌رود، به دنبال تقویت شبکه‌های علمی و فناوری، ارتقای سطح دانش و ارائه راهکارهای نوین برای چالش‌های پیش‌روی کشور است.

این دوره از همایش، مانند دوره‌های گذشته، محورهای متنوع و گسترده‌ای را پوشش می‌دهد که از اهمیت ویژه‌ای برای توسعه و پیشرفت کشور برخوردارند.

حوزه‌های پولی و مالی، حکمرانی و سیاستگذاری، محیط زیست و منابع طبیعی، نظام سلامت، امنیت غذایی، علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، فناوری‌ها و صنایع پیشران و راهبردی، نظم نوین (تحولات منطقه، جایگاه ایران و ...) و فناوری‌های نرم محورهای اصلی همایش است.

علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در این همایش از تاریخ ۳۰ مرداد لغایت ۱۰ شهریور با مراجعه به وب‌سایت رسمی همایش، به آدرس https://bmn.ir/hamayesh نسبت به ثبت‌نام و ارسال مقالات خود اقدام کنند.

مقالات ارسالی باید مطابق با معیارهای علمی و پژوهشی مشخص شده توسط کمیته داوری همایش باشند. علاوه بر این، اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه شرکت، شرایط پذیرش مقالات و برنامه‌های جانبی همایش نیز در وب‌سایت همایش قابل دسترسی قرار خواهد گرفت.

این همایش فرصتی برای تمامی نخبگان، پژوهشگران و فعالان علمی کشور است تا با تبادل دانش و تجربیات خود، به ارتقای سطح علمی کشور کمک کنند و راهکارهای نوآورانه‌ای را برای مسائل و چالش‌های پیش‌روی کشور ارائه دهند.