تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3755797
شناسه : 3755797
تاریخ :
حسین رنگرز سرمربی تیم کشتی آزاد مقاومت شد اقتصاد ایران: عضو سابق تیم ملی کشتی ایران به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد باشگاه مقاومت البرز انتخاب و معرفی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برگزاری نشستی بین حسین رنگرز و حدادی مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز که امروز چهارشنبه برگزار شد، ملی پوش سابق کشتی ایران به عنوان سرمربی تیم کشتی این باشگاه انتخاب و معرفی شد.

حسین رنگرز که برادر حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک پاریس است، از قهرمانان جهان و مربیان خوش نام و با اخلاق ورزش کشور است. همچنین محمدرضا آذرشکیب از قهرمانان اسبق سنگین وزن کشتی ایران نیز به عنوان مربی در کنار حسین رنگرز فعالیت خواهد کرد.

رنگرز پس از توافق با مدیران این باشگاه از روز پنجشنبه با حضور در تمرینات تیم کشتی آزاد مقاومت کارش را آغاز خواهد کرد تا این تیم برای حضور در لیگ برتر آماده شود.

حسین رنگرز سرمربی تیم کشتی آزاد مقاومت شد

سردار حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز و سرهنگ حدادی مسئول تربیت بدنی سپاه و مدیر عامل باشگاه مقاومت علاوه بر نگاه ویژه ای که روی فعالیت در کشتی دارند، تلاش کرده اند زیرساخت های لازم برای فعالیت همه رشته های ورزشی در این باشگاه را فراهم کنند. ضمن این که روی اخلاق مداری و پهلوانی ورزش کشتی از سوی ورزشکاران این باشگاه تاکید دارند.

در مراسم معارفه حسین رنگرز، مدیرعامل این باشگاه ضمن ابراز خرسندی از حضور رنگرز در باشگاه مقاومت البرز ، از طرف سردار حیدرنیا فرمانده خوشنام و کشتی گیر سپاه استان نیز خیر مقدم گفت.

سرهنگ حدادی مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز در این مورد گفت: مطمئنا هدف حضور تیم باشگاه مقاومت در لیگ برتر امسال با اولویت اخلاق مداری بوده و در پی این هستیم تا با جوانان جویای نام بومی و غیر بومی به مصاف حریفان برویم و نماد پهلوانی را که از خصوصیات آقا تختی است به معرض دید همگان بگذاریم.

حسین رنگرز هم با ابراز امیدواری از این که بتواند با این تیم به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند گفت: تیم کشتی آزاد باشگاه مقاومت برای تکمیل تیم، با افتخار از کلیه کشتی گیران جوان و عنوان دار در سطح کشور که با تیم های دیگر قرارداد ندارند دعوت به همکاری می کند.