تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3755792
شناسه : 3755792
تاریخ :
راز رونمایی پرسپولیس از میلاد محمدی در نیمه‌شب فاش شد اقتصاد ایران: مدیرعامل پرسپولیس در بخشی از صحبت‌هایش در ویژه‌برنامه رونمایی از میلاد محمدی، درباره دلیل رونمایی او در نیمه‌شب صحبت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: پرسپولیس که تقریبا پس از یک ماه از جدایی عبدالکریم حسن و منتفی شدن انتقال چندین گزینه خارجی به جمع سرخپوشان، در بامداد دو شب گذشته حوالی ساعت ۱:۳۰ با انتشار یک پوستر خبر از جذب میلاد محمدی، ملی‌پوش چپ پای ایرانی داد که با استقبال گسترده هواداران روبرو شد.

مدیرعامل سرخپوشان در ویژه‌برنامه عقد قرارداد با میلاد محمدی و رونمایی رسمی از او گفت: "به میلاد عزیزم خیر مقدم می‌گویم به خانه‌اش آمد. ما طی چند روز گذشته چندبار با ایشان، باشگاهش و مدیربرنامه‌اش جلسه داشتیم. ما دنبال این هستیم که کار به ثمر برسد نه اینکه در فضای مجازی نشر داده شود. یک امتیاز متمایزی که محمدی داشت، علاقه‌مندی به پرسپولیس بود. او از خیلی از امتیازات و منابع مالی گذشته که جا دارد نه تنها به عنوان مدیرعامل پرسپولیس بلکه به عنوان هوادار پرسپولیس از ایشان تشکر کنم. در روزگاری که خیلی منابع مالی برای انسان‌ها ارزشمند است، یک جوان برای اینکه دل هواداران را شاد کند از منافعش بگذرد. او به جایی پیوست که هوادار آنجا بود."

او در مورد اعلام رسمی پیوستن میلاد در نیمه شب گفت: "آخرین صحبت‌ها آخر شب انجام شد و اعلام شد. ما هر ساعتی از شبانه‌روز بتوانیم دل هواداران را شاد می‌کنیم چون ساعت کاری برای ما مفهومی ندارد. ما وظیفه‌مان این است مطالبات مردم را پیگیری کنیم و آنچه به نفع هواداران است را انجام می‌دهیم. گفتیم شاید هزاران هوادار آن ساعت بیدار هستند و آنها را خوشحال کنیم."