تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3755749
شناسه : 3755749
تاریخ :
نشست ستاد تأمین گروه خودروسازی سایپا برگزار شد اقتصاد ایران: نشست ستاد تأمین گروه خودروسازی سایپا صبح چهارشنبه با حضور معاونان و مدیران عامل شرکت‌های گروه، برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست ستاد تأمین گروه خودروسازی سایپا با محور بررسی فرآیند تأمین قطعات مورد نیاز خطوط تولید محصولات گروه، بررسی روند تولید برای هفته‌های آتی و رفع مشکلات موجود، در شرکت سایپا برگزار شد و تصمیم‌های مهمی برای افزایش تولید خودرو، تأمین قطعات خطوط تولید و بهبود کیفیت محصولات، ‌اتخاذ شد.

در این نشست تخصصی که به صورت منظم برگزار می‌شود،‌ معاونت‌های مختلف و همچنین مدیران عامل شرکت‌های تأمین‌کننده و قطعه‌ساز گروه، نقطه نظرات و دغدغه‌های  خود را بیان کردند و راهکارهای کارشناسی با هدف افزایش سرعت در خرید قطعات،‌ تأمین منابع مالی و تحقق اهداف تولید، بیان شد.

در پایان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تأکید بر تأمین قطعات به منظور افزایش تولید گفت: با بررسی و رفع موانع و مشکلات باید تأمین قطعات خطوط تولید به موقع انجام شود تا نه تنها خطوط تولید با مشکل مواجه نشوند بلکه تیراژ تولید نیز بر اساس برنامه افزایش یابد.

توسلی‌مهر افزود: از شرکت‌های قطعه‌ساز کمال تشکر و قدردانی را دارم که همراهی و همکاری لازم را با گروه سایپا دارند و امیدوارم با پیگیری‌های انجام شده موانع تولید مرتفع شود.

انتهای پیام/