تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3755708
شناسه : 3755708
تاریخ :
واکنش مفتی صیدا به ترور فرمانده کتائب شهدا الاقصی اقتصاد ایران: مفتی صیدا به حمله ددمنشانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به صیدا و ترور یک فرمانده واکنش نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شیخ سلیم سوسان مفتی صیدا لبنان با حضور در محل ترور یکی از رهبران جنبش فتح و فرمانده گردانهای شهدا الاقصی به دست صهیونیستها در صیدا ضمن ابراز انزجار از این اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: صیدا و اردوگاههای فلسطینی علیه دشمن اسرائیلی یکپارچه خواهند ماند.

وی افزود: این دشمن ظالم که کودکان، زنان و سالخوردگان را می کشد و مراکز عبادی مسلمانان و مسییحیان، مساجد و کلیساها را در غزه هدف قرار می دهد، از هدف قرار دادند منطقه نزدیک به مسجد امام علی (ع) ابایی ندارد و این محکوم و مورد انزجار است.

مفتی صیدا تاکید کرد: صیدا در برابر هر تجاوزی مستحکم و استوار است و استوار خواهد ماند.

گفتنی است که ساعاتی قبل خبرنگار الجزیره به نقل از یک منبع امنیتی لبنانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در حمله به خودرویی در شهر صیدا در جنوب لبنان، یک شخصیت فلسطینی را ترور کرده است. منبع مذکور اشاره کرد که شخص ترور شده خلیل المقدح برادر منیر المقدح از رهبران جنبش فتح و فرمانده گردان‌های شهدای الاقصی است.