تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755698
شناسه : 3755698
تاریخ :
تغییرات زیرساختی در مسیرهای منتهی به مرز مهران کاملاً محسوس است اقتصاد ایران: ایلام-ریبس رسانه ملی گفت: تغییرات زیرساختی در مسیرهای منتهی به مرز مهران کاملاً محسوس و مشهود است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جبلی روز چهارشنبه ۳۱ مردادماه، در قرارگاه رسانه‌ای پایانه شهید سلیمانی مرز مهران، گفت: تغییرات زیرساختی در مسیرهای منتهی به مرز مهران کاملاً محسوس و مشهود است که زائران با آسایش و آرامش و با حرکتی روان و بسیار راحت راهی عتبات عالیات می‌شوند.

وی افزود: تغییر در زیرساخت‌های استان ایلام کاملاً مشهود است و جا دارد از همه زحمات دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی خصوصاً استاندار محترم ایلام قدردانی کنم.

جبلی ادامه داد: زیرساخت‌های ایجاد شده در این پایانه موکب تردد زوار شده که به سهم خویش تشکر می‌کنم.

رییس رسانه ملی بیان داشت: ایجاد و توسعه قرارگاه رسانه‌ای در مرز مهران یکی از زیرساخت‌های مهمی است که در دو سال اخیر به آن توجه ویژه‌ای شده و نه تنها برای اطلاع‌رسانی دقیق بلکه به تولید محتوا در خصوص این راهپیمایی و زیارت تمدن‌ساز، ایجاد این قرارگاه ضرورت داشت

وی عنوان کرد: از زحمات استاندار ایلام که با تدبیر و تقویت و حمایت و پشتیبانی خود باعث تقویت زیرساخت‌های رسانه ملی در ایلام و مهران شدند تقدیر می‌کنیم.