تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755679
شناسه : 3755679
تاریخ :
اعزام خادمان رضوی باهدف یاری رساندن به زائران حادثه‌دیده پاکستانی اقتصاد ایران: مشهد- مدیر عالی حرم رضوی گفت: باتوجه‌به حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران پاکستانی در یزد، جمعی از خادمان رضوی باهدف خدمت‌رسانی به مجروحان بازمانده از این سانحه عازم این استان شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا خوراکیان اظهار کرد: باتوجه‌به حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران پاکستانی در محور دهشیر به تفت در استان یزد، جمعی از خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) باهدف تکریم و خدمت‌رسانی به مجروحان بازمانده از این سانحه، عازم یزد شدند.

مدیر عالی حرم رضوی بیان کرد: پس از کسب اطلاع از واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعینی پاکستان در استان یزد، با دستور تولیت آستان قدس رضوی گروهی ۵ نفره از خادمان حرم مطهر رضوی باهدف عیادت و دلجویی از مصدومان این حادثه تلخ به استان یزد اعزام شدند.

وی افزود: این گروه متشکل از خدام ملبس به لباس خادمی امام رئوف همراه با مترجم اردوزبان است که متبرکات رضوی را برای توزیع بین مصدومان این حادثه همراه خود دارند تا علاوه بر عیادت، تکریم و دلجویی این عزیزان را با تبرک جویی از پرچم متبرک رضوی داشته باشند.

گفتنی است؛ اتوبوس حامل زائران پاکستانی شب گذشته مصادف با ۳۰ مردادماه ساعت ۲۱:۴۸ در محور دهشیر به تفت در استان یزد دچار سانحه شد که مقصد آن مرزهای غربی و ورود به کشور عراق برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی بود؛ اما متأسفانه در این حادثه ۲۸ نفر از سرنشینان اتوبوس جانشان را ازدست‌داده و ۲۳ نفر دیگر نیز مجروح شدند.