تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755673
شناسه : 3755673
تاریخ :
ارائه خدمات شبانه‌روزی به زائران اربعین در دارالشفای بانوی کرامت اقتصاد ایران: قم- مدیریت بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مراجعه کنندگان دارالشفای حضرت معصومه(س) در ایام اربعین به صورت شبانه‌روزی ویزیت می‌شوند و داروخانه آن نیز شبانه‌روزی فعال است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد براتی اظهار کرد: با توجه به حضور انبوه زائران خارجی در ایام اربعین حسینی، خدمات مختلفی به‌صورت شبانه‌روزی در درمانگاه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) ارائه می‌شود.

مدیریت بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت افزود: درمانگاه حرم بانوی کرامت به طور کلی در سه بخش تزریقات و اورژانس زنان و مردان، پزشک عمومی و متخصص و داروخانه در خدمت زائرین و مجاوران است که به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه مراجعان کنندگان به دارالشفای حضرت معصومه (س) در ایام اربعین نیز به صورت شبانه‌روزی ویزیت می‌شوند و داروخانه نیز شبانه‌روزی فعال است، افزود: در نوبت روز (از ۷ صبح تا ۱۰ شب) ۲ پزشک عمومی و در نوبت شب نیز یک پزشک عمومی در درمانگاه حضور دارند که به صورت ویژه به زائران خدمت رسانی دارند.

براتی با اشاره به اینکه در حال حاضر عمده مراجعه‌کنندگان زوار عراقی هستند و بعد از اربعین نیز زائران پاکستانی نیز اضافه خواهند شد، خاطرنشان کرد: درمانگاه حضرت معصومه سلام الله علیها در کنار خدمات عمومی به بیماران، خدمات تخصصی نیز در بخش‌های مختلف ارائه می‌دهد که با توجه به حضور پزشکان متخصص در هر روز متفاوت است.

مدیریت بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت تصریح کرد: با توجه به حضور پر رنگ زائران اربعین حسینی در دارالشفای حضرت معصومه سلام الله علیها یک موکب پذیرایی نیز در این درمانگاه فعالیت می‌کند و از زائران با کیک و چایی پذیرایی می‌کند.