تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3755668
شناسه : 3755668
تاریخ :
عرضه محصولات دانش‌بنیان ایران درنمایشگاه کوبا اقتصاد ایران: با برپایی پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بزرگترین رویداد نمایشگاهی کوبا زمینه عرضه و ورود محصولات دانش‌بنیان، خلاق و نوآور ایران‌ساخت به بازار این کشور فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی با هدف حمایت کمک به ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار کشور کوبا، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان را در چهلمین نمایشگاه بین المللی هاوانا (FIHAV) برگزار کند. در این رویداد که از ۱۴ تا ۱۹ آبان سال جاری به میزبانی کشور کوبا برگزار می‌شود، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، اتاق بازرگانی ایران و سازمان توسعه تجارت در سالن اختصاصی ایران برپا خواهد شد.

این رویداد، بزرگ‌ترین نمایشگاه کوبا است که به صورت سالانه در ماه نوامبر در مرکز نمایشگاهی شهر هاوانا توسط وزارت تجارت و سرمایه گذاری خارجی، اتاق بازرگانی کوبا و گروه تجاری پالکو برگزار می‌شود. علاوه بر شرکت‌های کوبایی، شرکت هایی از۶۵ کشور خارجی نیز در این رویداد حضور دارند و محصولات و خدمات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند.

کشورهای ونزوئلا، روسیه، اسپانیا، مکزیک و چین بیشترین سهم مشارکت در نمایشگاه را داشته و در دوره قبل تمام فضای موجود نمایشگاهی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع تحت پوشش قرار گرفت که طی سال‌های اخیر بی سابقه بوده است. علاوه بر کشورهای اروپایی و امریکایی، کشورهای سوریه، عربستان، هندوستان،ارمنستان، اندونزی، روسیه و چین نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

شرکت‌های فعال در حوزه‌هایی همچون تجهزات پزشکی، آزمایشگاهی و دارو، تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی، محصولات و ماشین آلات صنایع غذایی، خودرو، قطعات و لوازم یدکی، خدمات و پروژه های فنی مهندسی، برق، الکترونیک و مخابرات، محصولات آرایشی و بهداشتی، کالاهای مصرفی، محصولات و فراورده های پتروشیمی و شیمیایی، فرآورده ها و محصولات نفت و گاز در نمایشگاه کوبا حضور دارند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت نام می‌توانند به نشانی https://tesc.ir/service/۸/۱ مراجعه کنند.