تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3755575
شناسه : 3755575
تاریخ :
نفرات برتر اسکواش قهرمانی پسران کشور معرفی شدند اقتصاد ایران: قهرمانان رقابت‌های اسکواش پسران کمتر از ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال قهرمانی کشور در تبریز معرفی شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون اسکواش، مسابقات اسکواش پسران کمتر از 15، 17 و 19 سال قهرمانی کشور در تبریز با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

در رده سنی کمتر از 15 سال، یوسف قریشی از یزد مقام اول، امیر حسین رستمی از خراسان جنوبی مقام دوم و آریا عمودی نژاد و رایان گلابیان از تهران مقام سوم مشترک را کسب نمودند.

در رده سنی کمتر از 17 سال، علی عزیزی از یزد حائز رتبه اول شد، علی رحیمی کاری از آذربایجان شرقی مقام دوم را کسب کرد و فرزاد حق‌خواه از خراسان جنوبی و آرین جعفر طیار از گیلان مقام سوم مشترک را کسب نمودند.

همچنین در رده سنی کمتر از 19 سال، محمد چنگانیان از اصفهان به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، امیرحسین رضازاده از خوزستان نایب قهرمان و صالح آخانی از مرکزی و عرفان مهدی پور از یزد به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور امیر عزیزی‌پور، رئیس فدراسیون اسکواش برگزار شد.

این مسابقات با حضور 102 بازیکن از 17 استان کشور، از 27 تا 30 مرداد ماه به میزبانی هیئت اسکواش آذربایجان شرقی در خانه اسکواش تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/