تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755572
شناسه : 3755572
تاریخ :
نگاه تعاملی مجلس با دولت/ مازندران نیازمند استاندار بومی است اقتصاد ایران: بابل- نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به ارایه برنامه های وزاری معرفی شده گفت: نگاه مجلس با دولت تعاملی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسن حسن نتاج در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه رئیس جمهور با شعار دولت وفاق ملی وزرای پیشنهادی را معرفی کرده است، افزود: تک تک وزرا طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خود را در کمیسیون‌های تخصصی ارائه کردند که توسط اعضای کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: نگاه مجلس نگاه تعاملی است و تلاش بر این است که در کوتاه‌ترین زمان، دولت چهاردهم با رأی نمایندگان مستقر شود.

وی به دیدار مجمع نمایندگان استان با رئیس جمهور اشاره و ضمن اعلام حمایت و تشکر از انتخاب وزرای مازندرانی برای وزارت‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین وزارت مهم و حساس کشور از رئیس جمهور خواست نسبت به جایگاه استانداری در اداره امور به عنوان عالی‌ترین نماینده دولت که بسیار جایگاه مهم و حساسی است توجه ویژه‌ای در همه استان‌های کشور وجود داشته باشد.

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر انتصاب استاندار بومی، توانمند، متعهد و مقتدر برای مازندران خواستار ترمیم مدیران استان شدند.

حسن نتاج ادامه داد: تکمیل طرح‌های حوزه مدیریت پسماند، تشکیل سازمان عمران سواحل، معضل واردات بی‌رویه برنج و تخصیص ارز ترجیحی برای واردات آن از جمله مسائل مهمی بود که مجمع نمایندگان نسبت به آن از رئیس جمهور درخواست داشتند و تاکید نمودند ضمن توجه و اقدامات مؤثر در حوزه کشاورزی، بر ممانعت واردات برنج به خصوص در فصل برداشت و حذف ارز ترجیحی واردات برنج اقدام شود.