تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755558
شناسه : 3755558
تاریخ :
مشکلات ناترازی و سومصرف انرژی با آموزش قابل حل است اقتصاد ایران: قم- مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: مشکلات ناترازی‌ و کمبود انرژی در کشور و سومصرف با راهکارهایی از جمله آموزش صحیح قابل حل است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: با فرهنگ سازی و آموزش می‌توان بدخلقی‌ها و رفتارهای ناشایست حاکم در جامعه را تغییر داد و چه بسا این امر می‌تواند منجر به کاهش و حل مشکلات و معضلات می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: مشکلات نا ترازی و کمبود انرژی در کشور و سو مصرف انرژی را می‌توان با راهکارهایی از جمله آموزش صحیح منعطف کرد.

وی ادامه داد: شرکت گاز استان قم اقداماتی را از جمله صرفه‌جویی و بهینه سازی در مصرف انرژی را برای آموزش دانش آموزان انجام داده و بر اساس آمارهای موجود این امر قابل مشهود بوده و قابل تقدیر است.

رحیمی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود تا کارگروهی با همکاری شرکت گاز و آموزش و پرورش به منظور افزوده شدن نکاتی برای صرفه‌جویی و بهینه سازی انرژی در کتب درسی تشکیل بشود، چراکه تأثیر گذاری بیشتری با تحقق این امر در بین دانش آموزان حاصل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان قم در راستای تفاهم نامه همکاری که در سال گذشته بین این دو اداره منعقد شد، آماده همکاری با اداره گاز استان قم است.