تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755537
شناسه : 3755537
تاریخ :
شرایط جوی استان زنجان پایدار خواهد بود اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از پایدار بودن شرایط جوی استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تا پایان هفته جاری شرایط جوی پایداری را در استان شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: به جز وزش باد که از بعد از ظهر امروز در مناطق مختلف استان به وقوع خواهد پیوست، پدید جوی خاصی در استان تا پایان هفته جاری نخواهیم داشت.

وی با یادآوری اینکه آسمان اغلب مناطق استان زنجان تا قبل از ظهر امروز عمدتاً صاف گزارش شده است، تصریح کرد: با وجود اینکه طی این مدت سامانه فعال بارشی برای استان پیش‌بینی نشده است اما وقوع رگبارهای پراکنده و نیز بارش پراکنده باران در ارتفاعات استان دور از ذهن نیست.

این مسؤول با اشاره به اینکه دمای هوای استان در اواخر روزهای هفته به ویژه پنج‌شنبه و جمعه به بالاترین میزان خود خواهد رسید، خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌های رسیده، طی شبانه‌روز گذشته، خیرآباد در سلطانیه با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد و شهر حلب در ایجرود با ۳۹ درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با یادآوری اینکه دمای فعلی شهر زنجان ۲۰ درجه سانتی‌گراد بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش یافته است، اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۲ و ۳۳ درجه، ابهر ۱۷ و ۳۲ درجه، خرمدره ۱۷ و ۳۰ درجه، آب‌بر ۲۱ و ۳۴ درجه، قیدار ۱۶ و ۳۱ درجه، سلطانیه ۱۱ و ۳۲ درجه و ماهنشان ۱۸ و ۳۶ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.