تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755518
شناسه : 3755518
تاریخ :
ملک بدهکار به دولت با دستور دادستان در رباط کریم پلمب شد اقتصاد ایران: رباط کریم- رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از پلمب و پیگیری قضائی یک ملک بدهکار به دولت در رباط کریم با دستور دادستان این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ داریوش صادقی فرد از کشف پرونده ۱۷ میلیارد ریالی تعدی به اموال دولتی در «اشکانیه» رباط کریم خبر داد و افزود: یکی از سازمان‌های دولتی در رباط کریم در ۱۹ مهرماه سه سال گذشته، ۱۳ هزار مترمربع از املاک غیرمنقول خود را در رباط کریم در شهرک مسکونی اشکانیه به شرکتی به مبلغ ماهیانه ۷۰۰ میلیون ریال واگذار کرده بود.

وی گفت: این سازمان دولتی پس از ۲ سال به علت عدم ایفای تعهدات پیمانکار، درخواست فسخ قرارداد را مطرح کرده و پیگیری قضائی آن را انجام داده و خواهان استرداد زمین خود شده است، که در پی کسب این خبر، با پیگیری صورت گرفته با توجه به اینکه پیمانکار به تعهدات خود در یک سال قبل پایبند نبوده، تحقیقات در این خصوص انجام شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: با همکاری دادستان رباط کریم دستور پلمب ملک به نفع یکی از سازمان‌های دولتی در رباط کریم صادر و ملک اعلامی پلمب شد.

وی اضافه کرد: ارزش پرونده مطرح شده توسط کارشناسان، ۱۷ میلیارد ریال تخمین زده می‌شود.