تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755508
شناسه : 3755508
تاریخ :
آمادگی صدا و سیمای کردستان برای پخش زنده مهمانی امت احمد سنندج اقتصاد ایران: سنندج-مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان از آمادگی این رسانه برای پخش زنده مهمانی امت احمد در سنندج خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرادی صبح چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی مهمانی امت احمد در سنندج اظهار کرد: کردستان متناسب با ظرفیت‌های متعدد مسائل قومی و مذهبی مزیت‌های بسیاری دارد و برگزاری مهمانی امت احمد جلوه‌ای از وحدت قومی و مذهبی در این استان است.

وی افزود: امسال نیز صدا و سیما آمادگی لازم برای پوشش زنده این مراسم بزرگ را دارد و در این زمینه نهایت همکاری را خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: لازم است تیزرهای متناسب با این مهمانی تدوین و بومی‌سازی شود تا بتواند اثرگذاری لازم را در معرفی کردستان و تبلیغ مهمانی امت احمد برجا بگذارد.

لزوم توجه به نیاز مردم در برپایی مهمانی امت احمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: باید خواست و مطالبه مردم در برگزاری جشن مهمانی امت احمد مورد توجه قرار گیرد.

اکبر محمدی افزود: غرفه‌ها باید متناسب با نیاز و ذائقه مردم استان کردستان برپا شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: شورای آب و برق در فعالیت‌های فرهنگی فعالیت دارد و امسال برای نخستین بار در برپایی موکب صنعت آب و برق در مرز باشماق تلاش کرده است.

آرش آریانژاد افزود: صنعت آب و برق استان در راستای همکاری در برگزاری مهمانی امت احمد آماده همکاری است.

در این جلسه ادارات و دستگاه‌های اجرایی آمادگی خود را برای برگزاری جشن مهمانی امت احمد اعلام و پیشنهادات و ایده‌های خود را برای برگزاری بهتر و باشکوه‌تر این جشن اعلام کردند.

مهمانی امت احمد امسال برای دومین سال پیاپی در هفته وحدت در شهر سنندج برگزار می‌شود.