تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3755504
شناسه : 3755504
تاریخ :
همه نمایندگان در جریان بررسی صلاحیت وزیران حضور فعال داشتند اقتصاد ایران: رئیس مجلس گفت: همه نمایندگان در جریان بررسی صلاحیت وزیران حضور فعال و حداکثری داشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: همیشه این سوال مطرح بوده که چرا تعدادی از نمایندگان مجلس در دو یا سه نوبت به عنوان موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی صحبت می‌کنند اما نمایندگان دیگری بودند که در موافقت یا مخالفت هیچ یک از وزرای پیشنهادی صحبت نکردند.

وی توضیح داد: موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی بر اساس قرعه کشی مشخص می‌شود و به همین دلیل بعضاً نام فردی چند بار از قرعه‌کشی در می‌آید و این دلیلی نمی‌شود که تصور شود فردی که چند بار به عنوان مخالف و موافق صحبت کرده است، نماینده‌ای فعال و نماینده‌ای که صحبت نکرده است، غیرفعال است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این مدت و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم چه در کمیسیون‌های تخصصی و چه در صحن مجلس حضور حداکثری و فعال داشتند.

قالیباف در ادامه، گفت: جلسه علنی بعدی مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۳:۳۰ امروز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مجلس شورای اسلامی بعد از ۵ روز برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم را مورد بررسی قرار داد و در جلسه عصر امروز در ابتدا رئیس‌جمهور دفاعیات پایانی خود از وزرای پیشنهادی را خواهد داشت و سپس از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره وزرای پیشنهادی رأی‌گیری به عمل خواهد آمد.