تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755486
شناسه : 3755486
تاریخ :
قاچاقچی سوخت در خراسان جنوبی محکوم شد اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از محکومیت ۲ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد اظهار کرد: پرونده خرید و حمل ۲ هزار و ۱۰ لیتر نفت‌گاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۷۹۶ میلیون و ۹۶۵ هزار ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته محدثی نژاد، شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، مبلغ ۷۹۶ میلیون و ۹۶۵ هزار ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و در مجموع متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: مأموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودروهای عبوری از یک دستگاه خودرو اتوبوس، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.