تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755461
شناسه : 3755461
تاریخ :
انحراف اتوبوس اتباع افغانستانی در سبزوار منجر به مصدومیت ۶ نفر شد اقتصاد ایران: مشهد- فرمانده پلیس راه سبزوار گفت: خارج شدن اتوبوس حامل اتباع افغانستانی از مسیر در غرب سبزوار به مصدومیت ۶ نفر از مسافران این خودرو جمعی منجر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ قاسم نوری اظهار کرد: خارج شدن اتوبوس حامل اتباع افغانستانی از مسیر در غرب سبزوار، سحرگاه چهارشنبه به مصدومیت ۶ نفر از مسافران این خودرو جمعی منجر شد.

فرمانده پلیس راه سبزوار بیان کرد: اتوبوس که ۴۵ نفر از اتباع کشور همسایه را برای بازگرداندن به کشورشان، از تهران به مرز دوغارون در شرق خراسان رضوی می‌برد، ساعت حدود سه بامداد در محدوده میدان مشاهیر در هفت کیلومتری غرب سبزوار از مسیر خارج شده و پس از عبور از چاله پل متوقف شده، اما خوشبختانه واژگون نشده بود.

وی افزود: ۶ نفر از سرنشینان اتوبوس به علت عبور این خودرو از پستی و بلندی‌های حاشیه راه به صورت سطحی آسیب دیده بودند که با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برای درمان به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی انتقال یافتند.

نوری، علت بروز این سانحه را خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس عنوان کرد و افزود: اتوبوس نیز به دلیل برخورد با برخی موانع حاشیه راه از ناحیه جلو و بغل دچار َخساراتی شده است.