تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3755449
شناسه : 3755449
تاریخ :
والیبال شهرداری میلیاردی محکوم شد اقتصاد ایران: کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رأی خود درباره شکایت جهانگیر سیدعباسی از تیم شهرداری ارومیه را اعلام کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به منظور اتخاذ تصمیم نسبت به اختلاف ناشی از قرارداد بین جهانگیر سیّدعبّاسی و باشگاه شهرداری ارومیه تشکیل شد.

قبلاً جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به این موضوع در هفتم خرداد با حضور طرفین برگزار شده بود و نمایندگان باشگاه شهرداری ارومیه مرتضی صدف پور و آرمین فیضی در آن حضور داشتند.

با انقضا مهلت اعطایی و عدم حصول نتیجه و سازش بین طرفین، با اعلام ختم رسیدگی این پرونده، رأی کمیته انضباطی به شرح زیر صادر شد:

"جهانگیر سیّدعبّاسی با ارائه قرارداد ثبت شده در فدراسیون والیبال ادعا کرده که در لیگ برتر والیبال سال ۱۴۰۲ قراردادی را به عنوان سرمربی با باشگاه شهرداری ارومیه منعقد کرده است. پس از بروز اختلاف بین نامبرده و باشگاه و توافق بر سر قطع همکاری فی مابین، طرفین توافقنامه‌ای را امضا کردند که در توافقنامه مذکور قید گردیده است چنانچه تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۱,۴۰۲ مبلغ چهارصدمیلیون تومان به سیّدعبّاسی پرداخت گردد، نسبت به الباقی مطالبات قراردادی خود اعلام رضایت خواهد کرد.

مستفاد از شرط مندرج در قرارداد که عمل به آن لازم و ضروری بوده و در آن تأکید گردیده اگر تا تاریخ ۳۰ آذر ۱,۴۰۲ مبلغ چهارصدمیلیون تومان پرداخت نگردد این توافقنامه باطل و بلا اثر خواهد بود. نظر به اینکه باشگاه شهرداری ارومیه به تکلیف و تعهد قراردادی خود در موعد مقرر عمل نکرده، بنابراین با عنایت به چهارچوب الزامات قراردادی پیش بینی شده در قوانین موضوعه و ماده ۴۲ آئین نامه سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، باشگاه شهرداری ارومیه به پرداخت مبلغ مذکور در قرارداد اولیه (یک میلیارد و سیصدوپنجاه میلیون تومان) پس از کسر تمامی پرداخت‌ها در حق جهانگیر سیدعباسی محکوم گردید. رأی صادره با استناد به ماده ۵ قرارداد بین باشگاه و بازیکن قطعی است. "