تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3755437
شناسه : 3755437
تاریخ :
بهبود سلامتی در حمام با محصولی جدید و فوق العاده مفید! اقتصاد ایران: در حمام لوازم روتینی مانند باکس یا قفسه لوازم، رخت آویز، حوله، دمپایی، شیرآلات و ... را همیشه مشاهده می کنیم. در صورتی که طراحی حمام تقریبا جدید باشد از کابین دوش برای جداسازی فضای خشک و تر استفاده می شود. اما محصولی نوین که برای سلامتی ما انسان ها بسیار مفید است و میتواند در حمام یا اتاق خواب نصب شود، جکوزی است. استفاده مداوم از این محصول تاثیرات بسیار مفیدی در سلامتی روحی و جسمی ما انسان ها دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.برای آشنایی با محصولی جدید و مفید برای سلامتی خودتان همراه ما باشید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

جکوزی محصولی جدید در حمام و فوق العاده مفید برای سلامتی

وان جکوزی به عنوان محصولی جدید و فوق العاده مفید برای سلامتی در حمام شناخته می شود که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا در حمام، کمک بسیاری به حفظ سلامت می کند. استفاده از وان جکوزی در حمام خانه، چندین سال است که گسترش یافته و امروزه در اکثر خانه ها از وان جکوزی استفاده می شود. وان جکوزی با وجود آپشن و تجهیزات خود مزایای بسیار زیادی برای سلامت جسمی و روحی انسان دارد. اگر به دنبال محصولی جدید برای حمام خود هستید تا هم زیبایی حمام خود را افزایش داده و هم از فواید آن برای سلامت خود بهره مند شوید، وان جکوزی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اما قبل از خرید آن باید اطلاعات کاملی در خصوص مشخصات و فواید آن داشته باشید.

معرفی وان جکوزی

جکوزی محصولی است که به تازگی به عنوان تجهیزات حمام مورد استفاده قرار می گیرد. جکوزی ساختاری شبیه به وان دارد اما از آپشن و تجهیزات خاصی برخوردار است که می تواند به سلامت جسمانی و روحی افراد کمک کننده باشد. وان جکوزی بر خلاف وان معمولی، دارای پمپ و موتور بوده و همین موجب می شود تا آب درون وان در دمای ثابت باقی بماند و سرد نشود. همچنین وجود تجهیزاتی من جمله جت پمپ و موتور بلوئر، موجب ماساژ دهی بدن شده و آرامش را به افراد هدیه می دهد. با تمام این تفاسیر در ادامه به فواید فوق العاده این محصول بر روی سلامتی انسان خواهیم پرداخت. برای مشاهده وان جکوزی های به روز و شیک از برند معتبر اینجا کلیک کنید.

مزایای سلامتی جسمی و روحی این محصول جدید

به برخی از مزایا و فوایدی که این محصول فوق العاده بر روی جسم و روح ما انسان ها دارد می پردازیم:

سلامت قلب و عروق با وان جکوزی

یکی از مزایای جکوزی برای سلامت بدن این است که عملکرد قلب را بهبود می بخشد و سلامت کلی قلب و عروق را افزایش می دهد. هنگامی که شما درون آب گرم وان جکوزی دراز می کشید، ضربان قلب شما بالاتر می رود و به این ترتیب، پمپاژ قلب بهتر شده و جریان خون در عروق نیز افزایش می یابد. اگر در هفته دو الی سه بار به مدت 15 الی 30 دقیقه درون وان جکوزی دراز بکشید و استراحت کنید، عملکرد قلب و عروق شما بسیار بهتر خواهد شد.

وان جکوزی و کاهش استرس

وجود وان جکوزی در حمام و آبتنی منظم و روتین در آب گرم جکوزی، تاثیر فوق العاده ای در کاهش استرس و اضطراب دارد. آب تنی در وان آب گرم جکوزی موجب می شود تا بدن شما در حالت ریلکس و راحت قرار بگیرد. همچنین وجود جت پمپ و موتور بلوئر موجب ماساژ دهی نقاط حساس بدن شما شده و تمامی تنش های روحی و خستگی های جسمی ناشی از فعالیت روزانه را از بین می برد. در نهایت نیز شما به آرامش می رسید و تمام تفکرات استرس زا از شما دور خواهد شد. اگر از آن دسته افرادی هستید که مشغله ذهنی بالایی دارید و دائما دچار اضطراب و استرس می شوید، بهتر است به جای مصرف دارو های شیمیایی به طور روتین و منظم از آب گرم جکوزی استفاده کنید تا تاثیر فوق العاده آن را مشاهده نمایید.

محصول جدید در حمام وان جکوزی

بهبود کیفیت خواب با آب تنی در وان جکوزی

امروزه با وجود مشغله های ذهنی و فعالیت بالای جسمی، بسیاری از افراد با اختلال کم خوابی و بد خوابی رو به هستند. به همین خاطر برای مقابله با این موضوع به قرص های خواب آور روی می آورند. اما این قرص ها تنها تاثیر کوتاه مدت داشته و می تواند عوارض جبران ناپذیری بر روی زندگی و سلامت افراد بر جای بگذارد. از این رو توصیه می شود تا به صورت اصولی اقدام به درمان این اختلال شود. یکی از بهترین راه ها برای بهبود کیفیت خواب، آب تنی در وان جکوزی است. شما می توانید هر شب قبل از خواب حدود 15 الی 30 دقیقه درون آب گرم وان جکوزی استراحت کنید و از جت ماساژور آن بهره مند شوید. در این بین یک موزیک بی کلام آرامش بخش نیز می تواند در آرام تر شدن ذهن و فکر شما موثر باشد. اگر این کار را به طور منظم هر شب و یا یک شب در میان انجام دهید شاهد نتیجه فوق العاده آن بر روی افزایش کیفیت خواب خود خواهید بود.

تاثیر جکوزی در کاهش دردهای عضلانی

ورزش های سنگین، نشستن طولانی مدت پشت سیستم، فعالیت و کار سنگین روزانه و غیره اغلب موجب ایجاد دردهای عضلانی می شود و حرکت را برای افراد دشوار می سازد. بهترین کار برای تسکین و کاهش این دردها و درمان گرفتگی و اسپاسم عضلات این است که به طور هفتگی از آب گرم وان جکوزی استفاده کنید. قرار گرفتن در آب گرم حدود 80 درصد وزن را آزاد کرده و موجب می شود تا فشار وزن از روی ستون فقرات و دیگر قسمت های بدن برداشته شود و بدن شما در حالت آزاد و آرام قرار گیرد. این مورد موجب می شود تا تمامی درد های عضلانی شما کاهش یافته و تسکین یابد. همچنین آب گرم موجب افزایش خون رسانی شده و اسپاسم عضلات را از بین می برد.

درمان آرتروز با وان جکوزی

افرادی که از بیماری آرتریت و دردهای مزمن آن رنج می برند می توانند برای کاهش این دردها و درمان بیماری خود از آب گرم وان جکوزی استفاده کنند. به طور کلی آب تنی در جکوزی برای کنترل بیماری هایی از جمله التهابات مفصلی، مفید است. حباب های خارج شده از جت بلوئر جکوزی موجب ماساژ دهی مفاصل شده و مرکز درد را خنثی می کند. علاوه بر این موارد استفاده طولانی مدت و منظم از وان جکوزی می تواند علائم بیماری آرتروز را کاهش داده و آن را کنترل کند.

کاهش وزن با وان جکوزی

شاید برایتان جالب باشد که وان جکوزی می تواند در کاهش وزن، تاثیر داشته باشد. البته که نمی توان توقع معجزه داشت اما آب تنی منظم و اصولی در وان جکوزی به همراه رعایت رژیم غذایی و ورزش، می تواند تاثیر عالی در کاهش وزن داشته باشد. دمای بالای آب گرم جکوزی، تعریق بدن را افزایش داده و دمای بدن را بالا می برد. همین امر باعث می شود تا چربی های بدن با سرعت بیشتری آب شوند و در کاهش وزن کمک کند.

بهبود و کنترل ام اس با استفاده از وان جکوزی

یکی از علائم بیماری ام اس، اختلال شدید در حرکت مفاصل است. از این رو افراد مبتلا به این بیماری باید دائما در جلسات فیزیوتراپی شرکت کنند. اما از آنجا که حرکت دادن مفاصل بر روی زمین و در حالت خشک برای این افراد بسیار سخت می باشد، بهتر است که از وان جکوزی استفاده کنند. آب تنی و شنا در آب گرم وان جکوزی و انجام حرکات ورزشی در آب بسیار راحت تر بوده و کمترین فشار را ایجاد می کند. همچنین انجام مرتب و طولانی مدت این کار می تواند به بهبود و کنترل ام اس و حرکت بهتر مفاصل شود.

وان جکوزی جدید از برند معتبر برای حمام در تهران

تهیه این محصول فوق العاده از مرکز معتبر

به طور کلی اگر به دنبال محصولی جدید و فوق العاده مفید برای سلامتی در حمام هستید تا علاوه بر افزایش زیبایی فضای حمام، سلامت شما را تضمین کند می توانید از وان جکوزی استفاده کنید. البته کیفیت و میزان تجهیزات جکوزی نیز تاثیر فوق العاده ای در افزایش فواید و مزایای آن برای سلامتی دارد. از این رو حتما قبل از خرید، اطلاعات کاملی در این خصوص کسب کرده و از مرکزی معتبر خرید خود را انجام دهید. شرکت آیرال، برترین تولیدکننده انواع وان جکوزی خانگی در ایران بوده و از بهترین و به روزترین متریال برای ساخت محصولات خود استفاده می کند. شما می توانید انواع مختلف جکوزی در سایز، میزان تجهیزات و غیره را از این مرکز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به آدرس سایت Ayralone.com مراجعه کرده و با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.