تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3755436
شناسه : 3755436
تاریخ :
هوش مصنوعی Gemini به‌زودی پیش‌نویس ایمیل‌های شما را در جیمیل بهبود می‌بخشد اقتصاد ایران: کاربران جیمیل به‌زودی می‌توانند با کمک هوش مصنوعی جمنای، پیش‌نویس ایمیل‌های خود را بهبود دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

هوش مصنوعی جمنای در جیمیل به‌زودی خواهد توانست پیش‌نویس ایمیل‌ها را بهبود ببخشد. در کنار سایر ابزارهای کمکی جمنای مانند Formalize و Elaborate در قالب گزینه‌ی Help me write، می‌توانید برای اصلاح ایمیل‌های خود از گزینه‌ی Polish نیز استفاده کنید.

گوگل در بیانیه‌ای می‌گوید که میانبرهایی اضافه کرده است که در بدنه‌ی متن ایمیل‌های شما در اندروید و iOS ظاهر می‌شوند و استفاده از ابزارهای نوشتن مبتنی‌بر هوش مصنوعی را کاربردی‌تر و واضح‌تر می‌کنند.

بهبود متن پیش‌نویس ایمیل‌ها در جیمیل با هوش مصنوعی جمنای
Google

ابزارهای ویرایش متن جمنای برای افرادی که برای حساب‌های Google One AI Premium یا افزونه‌ی Gemini در Workspace هزینه پرداخت کرده‌اند، دردسترس قرار دارند. هنگام باز کردن یک پیش‌نویس خالی، میانبر Help me write را مشاهده خواهید کرد. با استفاده از آن، جمنای هنگامی که حداقل ۱۲ کلمه در یک پیش‌نویس داشته باشید، متن را برای شما پیش‌نویس می‌کند. سپس با استفاده از میانبر جدید Refine my draft می‌توانید پیش‌نویس خود را بهبود دهید.

مقالات مرتبط
  • درخواست کمک از هوش مصنوعی جمنای در گوشی‌های اندروید چشم‌نوازتر و بی‌دردسرتر می‌شود
  • هوش مصنوعی «جمنای لایو» وارد گوشی‌های سامسونگ و گوگل شد

با کشیدن انگشت خود روی متن‌ها، گزینه‌های Polish و Formalize و Elaborate یا Shorten ظاهر می‌شوند همچنین می‌توانید از جمنای بخواهید تا یک پیش‌نویس کاملاً جدید برای شما بنویسد.