تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3755421
شناسه : 3755421
تاریخ :
بازی سرنوشت‌ساز برای قلی‌زاده و پرسپولیس اقتصاد ایران: تیم لخ پوزنان با حضور وینگر ایرانی تیمش در این هفته از رقابت لیگ لهستان، جدالی بسیار مهم با رقیب سنتی خودشان دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: علی قلی‌زاده پس از عملکرد خوبی که در بازی هفته گذشته تیمش در لیگ لهستان از خود به اجرا گذاشت، شرایط را برای ماندنش در این تیم تغییر داد و در روزهایی که باشگاه پرسپولیس برای جذب این لژیونر فوتبال ایران در تلاش بود، به یکباره فرایند مذاکرات و انتقال این بازیکن با تغییر همراه شد.

حالا شرایط به گونه‌ای است که در این هفته از مسابقات لیگ لهستان، تیم لخ پوزنان که با ۱۰ امتیاز از ۵ بازی در رده سوم است باید به مصاف پوگون برود که آنها هم ۱۰ امتیازی هستند اما بنا بر تفاضل بیشتر در رده دوم حضور دارند.

این دیدار می‌تواند این مسیر را باز با یک تغییر بسیار بزرگ همراه کند و شاید پس از آن کادر فنی این تیم لهستانی برای استفاده بیشتر از علی قلی‌زاده در ترکیب اولیه تیمشان مجاب شوند تا از این وینگر ایرانی بیشتر بازی بگیرند. 

وینگر راست ایرانی لخ‌پوزنان نزدیک به دو سال است که در لهستان حضور دارد اما با توجه به مصدومیت‌های متعدد و سنگینش تنها ۱۷ بازی در این مدت برای این تیم انجام داده و حتی مقطعی برای بالا بردن آمادگی خود به تیم دوم رفت؛ قلی‌زاده در مجموعه این ۱۷ بازی تنها یک پاس گل ثبت کرد که آن هم در دیدار هفته گذشته این تیم برابر زاگلبیه لوبین ثبت شد.