تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3755419
شناسه : 3755419
تاریخ :
تعجب کروس از تصمیم بارسلونا درباره گوندوگان + عکس اقتصاد ایران: ستاره آلمانی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید به تصمیمی که باشگاه بارسلونا درباره هموطن او اتخاذ کرده است، واکنش نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهایی که بازار نقل و انتقالات اروپا آرام و بی‌تلاطم سپری می‌شد، خبری منتشر شد که خیلی‌ها و به خصوص هواداران بارسلونا را غافلگیر کرد؛ ستاره آلمانی و بهترین بازیکن فصل گذشته تیم کاتالان، ایلکای گوندوگان تصمیم به جدایی و بازگشت به منچسترسیتی گرفته است.

این خبر با خبرهایی دیگر همراه بود از جمله اینکه پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی نیز به بازگشت گوندوگان به ورزشگاه اتحاد چراغ سبز نشان داده است. در این میان اما شاید تلخ‌ترین خبر برای هواداران بارسلونا این بود که مدیران باشگاه قصد دارند با گوندوگان 33 ساله به عنوان بازیکن آزاد خداحافظی کنند، خبری که توسط فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز تأیید شده و به فرضیه بروز اختلاف میان بازیکن پیشین سیتی با بارسایی‌ها قوت بخشید؛ البته محتمل‌تر از این فرضیه، تلاش بارسلونا برای کاهش هزینه‌ها با پایین آوردن رقم حقوق پرداختی به بازیکنان است که در میان آنها گوندوگان جزو پردرآمدترین‌ها محسوب می‌شود.

تیم فوتبال بارسلونا , تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس ,

 

جدایی قریب‌الوقوع گوندوگان از بارسلونا بعد از تنها یک سال حضور در این تیم نه فقط برای هواداران این تیم، بلکه برای هموطن و هم‌تیمی پیشین او در تیم ملی آلمان نیز غافلگیر کننده و دور از انتظار بود. تونی کروس در صفحه شخصی خود در توئیتر به خبر رومانو درباره قطعی بودن جدایی گوندوگان از بارسلونا واکنش نشان داده و با نوشتن کلمه (Wow!) و درج سه شکلک، تعجب و تأسف خود را از این اتفاق نشان داده است.

انتهای پیام/