تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3755402
شناسه : 3755402
تاریخ :
حضور زائران فلسطینی در موکب بین الملل کمیته زینبیون اقتصاد ایران: زائران فلسطینی اباعبدالله الحسین(ع) در موکب بین الملل کمیته زینبیون ستاد اربعین حسینی حضور پیدا کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران؛ سکینه ساعی قاشوقچی از خادمان موکب بین‌الملل کمیته زینبیون ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران با اشاره به حضور زائران فلسطینی گفت: تعداد زیادی از زائران فلسطینی در موکب بین‌الملل کمیته زینبیون ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران حضور پیدا کرده و با خادمان به گفت‌وگو نشستند.

وی تصریح کرد: یکی از زائران به نام ابوعلی جابر شیخ التراث، روایتی را از امام خمینی (ره) نقل کرد و گفت که امام فرمودند که هر انسانی یک سطل آب را پر کند و بر روی اسرائیل بریزند اسرائیل محو می‌شود و انشاالله با «اتحاد» این اتفاق محقق خواهد شد.

خادم بین‌‎الملل کمیته زینبیون با اشاره به یک کلید بزرگ در دست این زائر فلسطینی هم اظهار کرد: آن پیرمرد که بزرگ قبیله بود یک کلید در دست داشت که از جدشان به او ارث رسیده بود و می‌گفت کلید خانه پدربزرگش بوده که آن را نگه داشته است.

وی روایت می‌کرد که فلسطینی‌های بی شماری از این کلید کپی کرده و به صورت چوبی آن را درست کرده‌اند. در واقع این کلید در دستانشان به عنوان یک رمز و نماد است و آن را تا زمان آزادی قدس شریف و مسجدالاقصی نگهداری می‌کنند تا به خانه‌هایشان بازگردند.

گفتنی است کمیته زینبیون ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران برای سومین سال پیاپی به ریاست مریم اردبیلی مشاور شهردار و مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در دو حوزه بین‌الملل و کودک و نوجوان فعالیت می‌کند.

حضور زائران فلسطینی در موکب بین الملل کمیته زینبیون