تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3755396
شناسه : 3755396
تاریخ :
بتسدا اکسپنشن موردانتظار بازی استارفیلد را ماه آینده منتشر می‌کند [تماشای تریلر] اقتصاد ایران: بتسدا بزرگ‌ترین آپدیت بازی استارفیلد را به‌زودی منتشر می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

استودیوی بازی‌سازی بتسدا (Bethesda) اوایل تابستان از بسته‌ی الحاقی بزرگ و مورد انتظار بازی نقش‌آفرینی علمی-تخیلی استارفیلد (Starfield) با نام Shattered Space رونمایی کرد. اکنون تاریخ انتشار این آپدیت مشخص شده است و در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس و کامپیوترهای شخصی دردسترس قرار خواهد گرفت.

بتسدا با اعلام تاریخ انتشار Shattered Space، تریلر کوتاهی از این بسته‌ی الحاقی منتشر کرد که حال‌وهوای آن را به‌نمایش می‌گذارد. داستان آپدیت مذکور روی گروه مرموز خاندان وارون (House Va’Ruun) و سیاره‌ی محل سکونت آن‌ها تمرکز دارد. در این به‌روزرسانی، گیمرها با تهدید جدید و ترسناک کیهانی مواجه می‌شوند و رازهای پشت پرده‌ی مرموزترین گروه کهکشان را کشف خواهند کرد.

تریلر Shattered Space روی ویژگی بسیار مورد انتظار طرفداران تمرکز دارد؛ وسیله‌ی نقلیه‌ی زمینی به نام REV-8. این خودرو به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی رایگان که امروز منتشر می‌شود، دردسترس قرار خواهد گرفت و به‌نظر می‌رسد که کاوش سیارات را برای بازیکنان بسیار آسان‌تر کند. برای کسانی که بازی را روی ایکس‌باکس سری اس تجربه می‌کنند، این به‌روزرسانی همچنین شامل تنظیمات بصری جدید خواهد بود.

خودرو REV-8 جدید در بازی استارفیلد
Bethesda
مقالات مرتبط:
  • هوش مصنوعی اعجاب‌انگیز انویدیا؛ با شخصیت‌های داخل بازی مکالمه صوتی برقرار کنید
  • سیستم موردنیاز بازی Final Fantasy 16 اعلام شد

بازی استارفیلد که اولین‌بار در سال ۲۰۲۳ منتشر شد، اولین فرنچایز جدید بتسدا به حساب می‌آید که پس‌از مدت‌ها منتشر شد. به‌هرحال، سایر عناوین مهم این توسعه‌دهنده همچنان زنده هستند که ازجمله می‌توان به فال‌اوت (Fallout) اشاره کرد. علاوه‌بر این دنباله‌ی مجموعه بازی‌های Elder Scrolls دردست توسعه قرار دارد.