تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755394
شناسه : 3755394
تاریخ :
کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی خیران سلامت در گلستان اقتصاد ایران: گرگان- در بخش سلامت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان هزینه شده است که از این مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان توسط خیران هزینه شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار، سعید گل فیروزی، صبح چهارشنبه در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۱۳ پروژه در بخش عمرانی، تجهیزات پزشکی و اداری دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعتبار بالغ بر ۱۱۷ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در بخش سلامت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان هزینه شده است که از این مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان توسط خیران هزینه شده است.

گل فیروزی اظهار کرد: طی سه سال گذشته سه دستگاه ام آر آی دولتی در شهرستان‌های چون گنبد، گرگان و علی آباد راه اندازی شد.

وی از راه اندازی نخستین مرکز آزمون الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد و اظهار کرد: فاز نخست این مرکز با ظرفیت ۲۰۰ نفر در دانشگاه راه اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: اکنون استان در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند کار جراحی قلب باز را انجام دهد و از مراجعه بیماران به شهرهای دیگر جلو گیری شد.

وی افزود: راه اندازی دستگاه تشخیص سرطان در مرکز شهید صیاد شیرازی گرگان و راه اندازی مرکز نازایی سطح ۲ در گنبد و گرگان از دیگر اقدامات دولت سیزدهم دانست.