تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755364
شناسه : 3755364
تاریخ :
بازدید مسوولان عتبه حسینی از موکب آستان مقدس بانوی کرامت اقتصاد ایران: قم- عضو هیأت مدیره عتبه حسینی به همراه تعدادی از خادمان این عتبه با حضور در موکب حرم مطهر حضرت معصومه (س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا از خدمات این موکب به زائران اربعین تقدیر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از مسؤولان حرم مطهر حضرت سیدالشهدا علیه السلام با حضور در موکب آستان مقدس بانوی کرامت با هادی محمودنژاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

شیخ علی کاظم سلطان عضو هیأت مدیره عتبه حسینی در این دیدار با اشاره به فضیلت‌های زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در سخنانی گفت: خدمت به امام حسین (ع) و زوار آن حضرت توفیق بزرگی است که نصیب هرکسی نمی‌شود چرا که طریق الحسین طریق الشهدا است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام در جهت ایجاد اختلاف میان محبین اهل بیت و دو ملت ایران و عراق گفت: دشمنان اراده تفرقه دارند اما قرآن می‌فرماید «وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ ٱللَّهُ ۖ وَٱللَّهُ خَیْرُ ٱلْمَٰکِرِینَ» مکر دشمنان اسلام شکست می‌خورد و امروز هر دو ملت ایران و عراق با هم متحد هستند.

هادی محمودنژاد نیز در این دیدار در سخنانی گفت: این موکب دستگاه شریفی است که متعلق به دختر موسی بن جعفر علیهماالسلام است.

وی افزود: موکب مردمی آستان مقدس از ۹ سال پیش ایجاد شده و تلاش کرده سال به سال رشد و توسعه پیدا کند؛ این موکب شهرک خدمت رسانی خوبی است که در عرصه‌های مختلف به زوار اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کند.

مدیر موکب بانوی کرامت تأکید کرد: در این موکب نمازهای جماعت در سه نوبت و مراسم‌های مختلف قرآنی و معرفتی برگزار می‌شود.

محمود نژاد گفت: تلاش ما این است که وظیفه خادمی خود را در کنار شما که میزبان حقیقی این حرکت باشکوه مردمی هستید انجام دهیم.