تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755361
شناسه : 3755361
تاریخ :
دستگیری عاملان زورگیری طلاجات بانوان رفسنجانی کمتر از ۲۴ ساعت اقتصاد ایران: کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق مسلح طلاجات تعدادی از بانوان رفسنجانی در یکی از نقاط این شهر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیری سبتکی صبح چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی ورود دو سارق با لباس زنانه به یک مکان ورزشی و سرقت طلاجات چند خانم با تهدید اسلحه شکاری، نزدیکترین واحد گشت انتظامی و مأموران پلیس آگاهی به سرعت در محل حاضر و عملیات شناسایی و دستگیری این سارقان زورگیر را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا با پیجویی های بی وقفه مأموران پلیس آگاهی و بررسی‌های دقیق پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت، هر دو عامل این سرقت و مخفیگاه آنان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در منزلی واقع در یکی از نقاط شهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: این دو متهم در بازجویی‌های انجام گرفته به طراحی و اجرای نقشه زورگیری از بانوان اعتراف کرده‌اند.

سبتکی خاطرنشان کرد: این دو متهم پس از بازجویی‌های تکمیلی، جهت کشف سلاح بکار رفته در سرقت و عودت طلاجات سرقتی به مراجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شدند.