تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755314
شناسه : 3755314
تاریخ :
برگزاری مهمانی امت احمد در سنندج بیانگر تکریم پیامبر اکرم(ص) است اقتصاد ایران: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برگزاری مهمانی بزرگ امت احمد در سنندج بیانگر تکریم پیامبر اکرم(ص) است و همه نهادها و ارگان‌ها باید در برگزاری ان شرکت کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های مهمانی امت احمد که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، با گرامیداشت سالروز جهانی مساجد اظهار کرد: خداوند متعال در سوره اعراف فرموده است «چهار خصوصیت برای اهل رستگاری بیان شده که شامل ایمان آورندگان به پیامبر، تکریم کردن پیامبر، یاری کردن پیامبر و تبعیت از قرآن کریم است».

وی افزود: باید ما هم جزو تکریم کنندگان و یاری کنندگان پیامبر اکرم باشیم بنابراین مهمانی امت احمد نیز در راستای گرامیداشت پیامبر و تکریم ایشان برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: هفته وحدت اگر در سایر استان‌های کشور به یک هفته منتهی می‌شود در کردستان و شهرهای کردنشین ماه مولود جشن‌های مفصل برگزار می‌شود و سابقه طولانی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: سال گذشته نخستین مهمانی امت احمد با همراهی همه ادارات و نهادها برگزار شد و امسال نیز تلاش و همراهی همه ادارات و دستگاه‌ها را می‌طلبد.

خدمات رایگان غرفه‌های مهمانی امت احمد به مردم

حجت‌الاسلام رازیانی خاطر نشان کرد: غرفه‌هایی که در جشن مهمانی امت احمد برپا می‌شود باید خدمات رایگان به مخاطبان ارائه دهد.

وی افزود: کردستان سرزمین وحدت و برادری شعار سال قبل این مراسم بود که امسال نیز این شعار تبلیغ خواهد شد تا در کشور ماندگار شود.

وی اضافه کرد: در محقق شدن کار امتی کمک‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی مهم است تا ابراز مودت و محبت به پیامبر اکرم نمود یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه سال قبل ۸۴ غرفه در مهمانی امت احمد برپا شد، اضافه کرد: ۹ مورد توسط ادارات فرهنگی برپا شد و مابقی غرفه‌ها توسط تشکل‌های مردمی و قرانی شهر و روستاهای استان برپا شد.

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: امسال در طراحی و تبلیغ و اجرای غرفه‌ها از ایده و نظرات ادارات بهره می‌بریم.

وی با بیان اینکه تولیدات تیزر و مستند و کارهای رسانه‌ای باید بومی باشد، گفت: نیاز است ادارات در این زمینه همراهی کنند.