تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755303
شناسه : 3755303
تاریخ :
۱۱۰۰ کیلومتر فیبرنوری در خراسان شمالی اجرا شد اقتصاد ایران: بجنورد_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: ۱۱۰۰ کیلومتر فیبرنوری در خراسان شمالی اجرا شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رشیدی صبح چهارشنبه در شورای فنی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طی حدود دو سال و نیم گذشته اقدامات قابل توجهی در راستای ارتقای زیرساخت‌ها در تمام بخش‌های خراسان شمالی انجام شده است.

وی گفت: در حوزه راه در دو سال و نیم گذشته بیش از ۱۶ نقطه حادثه‌خیز رفع شد و بیش از ۱۷۰ کیلومتر راه روستایی احداث، آسفالت و زیرسازی انجام شده در حالی که میانگین سال‌های قبل این میزان از ۲۵ کیلومتر تجاوز نکرده بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: در حوزه آب و فاضلاب بیش از ۷۶۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال شامل؛ ۳۵۰ کیلومتر اصلاح شبکه فرسوده و بیش از ۴۱۰ کیلومتر خط انتقال انجام شده است.

رشیدی بیان کرد: در حوزه فضای آموزشی، بیش از ۷۰۰ کلاس درس در قالب ۱۹۰ طرح تحویل و آماده شده است.

وی با اشاره به اجرای ۱۱۰۰ کیلومتر فیبرنوری در خراسان شمالی گفت: با وجود اینکه اجرای فیبرنوری به عنوان بیست و دومین استان ابلاغ شد، سومین استانی بودیم که فیبر نوری را اجرا و به اتمام رساندیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: در بخش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی شاهد افزایش جذب اعتبارات و برای اولین بار شاهد افزایش تعداد مصوبات ماده ۲۳ در استان بودیم.