تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3755248
شناسه : 3755248
تاریخ :
چهره جنجالی دولت رئیسی در پاستور می‌ماند؟ اقتصاد ایران: روزنامه هم‌میهن پیش‌بینی کرد: با احتمال تثبیت صندلی ریاست برای محمدرضا فرزین در بانک مرکزی باید منتظر رویارویی دو دیدگاه متفاوت در تیم اقتصادی پزشکیان باشیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

روزنامه هم‌میهن پیش‌بینی کرد: با احتمال تثبیت صندلی ریاست برای محمدرضا فرزین در بانک مرکزی باید منتظر رویارویی دو دیدگاه متفاوت در تیم اقتصادی پزشکیان باشیم.

این روزنامه می‌نویسد:

محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی در ماه اخیر با انتصاب‌های جنجالی‌اش مرکز توجه رسانه‌ها قرار گرفت اما آنچه بیشتر از انتصاب‌های اخیر جلب‌نظر می‌کند، شنیده‌هایی است که از ابقای او در بانک مرکزی حکایت دارد.

این روزها صحبت از ماندن فرزین می‌شود درحالی‌که رئیس کل بانک مرکزی در دولت سیزدهم، فاصله معناداری به لحاظ نگرش اقتصادی به سیاست‌های پولی و بانکی با تیم مورد نظر پزشکیان دارد.

چهره جنجالی دولت رئیسی در پاستور می‌ماند؟

در ۲۰ ماه ریاست فرزین بر بانک مرکزی در حوزه‌های ارزی، تورم، اصلاحات نظام بانکی، منابع بلوکه‌شده و... نقدهای فراوان به بانک مرکزی شد. در رأس گروه منتقدان نیز نام عبدالناصر همتی بود که امروز به‌عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد درصدد کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس است؛ این احتمال را قوت می‌بخشد که در صورت کسب رای اعتماد همتی از نمایندگان، رویارویی جدی در سیاست‌های اقتصادی در دولت چهاردهم اتفاق بیفتد.