تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3755193
شناسه : 3755193
تاریخ :
امرابط در رادار ناپولی قرار گرفت اقتصاد ایران: باشگاه ناپولی برای تقویت خط میانی خود هافبک مراکشی فیورنتینا را نیز به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی مدنظر گرفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه ناپولی که به منظور تقویت خط میانی تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته چشم به جذب اسکات مک‌تامینی از منچستریونایتد دارد، هنوز نتوانسته برسر به خدمت گرفتن این هافبک اسکاتلندی به توافق برسد، به همین خاطر مدیران این باشگاه ایتالیایی گزینه‌های دیگری را هم به این منظور مدنظر قرار داده‌اند که یکی از آنها هافبک مراکشی فیورنتینا است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این خصوص خبر داد؛ ناپولی درباره احتمال به خدمت گرفتن سفیان امرابط از فیورنتیا پرس‌وجو کرده است. اسکات مک‌تامینی همچنان برای ناپولی یک گزینه است، اما منچستریونایتد تأکید دارد که تنها با دریافت 30 میلیون یورو با جدایی او موافقت خواهد کرد.

 این هافبک دفاعی 27 ساله که یک فصل دیگر تحت‌قرارداد باشگاه فیورنتینا است، تابستان گذشته با قرارداد قرضی یک ساله به ارزش 10 میلیون یورو از فیورنتینا به جمع شیاطین سرخ پیوست، اما در این تیم نتوانست عملکرد خیلی قابل‌قبولی از خود ارائه دهد.

باشگاه منچستریونایتد می‌توانست قرارداد امرابط را با پرداخت 20 میلیون یورو قطعی کند، اما در نهایت تصمیم گرفت این کار را نکند. این هافبک مراکشی فصل گذشته در 30 بازی برای منچستریونایتد به میدان رفت و با این تیم قهرمانی در جام حذفی انگلیس را تجربه کرد.

انتهای پیام/