تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3755191
شناسه : 3755191
تاریخ :
«کوله پشتی» به ایستگاه باغ کتاب رسید اقتصاد ایران: رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی گفت: در ادامه برگزاری رویداد «کوله پشتی» برنامه بازدید یک روزه از باغ کتاب تهران همراه با برپایی غرفه ها و کارگاه های تخصصی، جمعه ۲۶ مرداد برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر احسان‌فر رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی از برگزاری رویداد یک روزه « کوله پشتی» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در ادامه برگزاری رویداد «کوله پشتی » بازدید یک روزه از باغ کتاب تهران همراه با برپایی غرفه ها و کارگاه های تخصصی، جمعه ۲۶ مرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۷ برگزار شد.

وی ادامه داد: نوجوانانی که در دوره مجازی کوله پشتی شرکت کرده بودند، به صورت حضوری در کارگاه های تخصصی باغ کتاب که با حضور اساتید مطرح برگزار شد، شرکت کرده و بعد از آموزش در قالب پرسش و پاسخ اشکالات خود را حل کردند و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد. در حاشیه کارگاه ها، غرفه هایی در حوزه آینده دیجیتال و هوش مصنوعی برپا شد و شرکت کنندگان به بازدید از این غرفه های پرداختند و به صورت گروهی بازی های پلی استیشن انجام دادند.

رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی گفت: پس از برگزاری کارگاه های تخصصی و بازدید از غرفه ها، نوجوانان آمادگی برای شرکت در کمپ اردوی ۴ روزه را پیدا کردند و آنها به صورت حضوری، ثبت نام کردند.

وی افزود: رویداد «کوله پشتی» در موضوعات هوش مصنوعی، تولید محتوای دیجیتال، برنامه نویسی و کدنویسی و بازی‌سازی تمرکز دارد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی آفلاین، بازدید یک روزه باغ کتاب، کارگاه‌های تخصصی آنلاین و بوت کمپ ۴ روزه از جمله برنامه‌های این رویداد است.

احسان فر گفت: از میان شرکت‌کنندگان در این رویداد، نوجوانان برگزیده که موفق به گذراندن دوره‌های کامل این رویداد شده‌اند، برای حضور در میدان کسب و کار و انجام پروژه‌های کاری، به نهادها و مراکزی که به این نوع خدمات نیاز دارند معرفی می‌شوند.