تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3755167
شناسه : 3755167
تاریخ :
هفتمین بتای iOS 18 منتشر شد؛ نسخه نهایی در راه است اقتصاد ایران: با انتشار بتای هفتم iOS 18 اکنون به انتشار نسخه‌ی نهایی این آپدیت بزرگ بسیار نزدیک شده‌ایم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

همانطور که به انتشار عمومی iOS 18 در ماه سپتامبر نزدیک می‌شویم، نسخه‌ی بتا ۷ این سیستم‌عامل اکنون برای توسعه‌دهندگان منتشر شده است. iOS 18 شامل کنترل سنتر بازطراحی‌شده، ویژگی‌های جدیدی برای شخصی‌سازی صفحه اصلی و موارد دیگر می‌شود.

به‌نوشته‌ی 9to5Mac، هفتمین بتای iOS 18 با شماره نسخه‌ی 22A5346a شناخته می‌شود. هنوز اطلاعاتی درمورد تغییرات جدید وجود ندارد، اما پس‌از اولین بررسی‌ها جزئیات بیشتری دردسترس قرار خواهد گرفت. نسخه‌ی نهایی iOS 18 در پاییز منتشر خواهد شد و عموم کاربران می‌توانند آن را نصب کنند. به‌هرحال، تست‌کنندگان همچنان باید انتظار مشکلات عملکردی و پایداری را هنگام اجرای نسخه‌ی بتا iOS 18 روی دستگاه‌های اصلی خود داشته باشند.

مقالات مرتبط:
  • Skip معرفی شد؛ ابزار توسعه‌ای که آوردن اپ‌های iOS به اندروید را آسان می‌کند
  • با iOS 18 آیفون می‌تواند بدون قطع موسیقی، فیلم‌برداری کند

انتشار بتای ۶ سیستم‌عامل iOS 18 در هفته‌ی گذشته با چند تغییر کوچک برای کاربران گوشی آیفون همراه بود که ازجمله می‌توان به کلید جدید در کنترل سنتر، تغییراتی در اپلیکیشن Photos، بهبودهایی در حالت تیره و صفحه‌ی اصلی اشاره کرد.

اگر شما هم بتای هفتم iOS 18 را نصب کرده‌اید، نظر خود را درمورد تغییرات و بهبودهای این آپدیت با دیگر کاربران زومیت به‌اشتراک بگذارید.