تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3755161
شناسه : 3755161
تاریخ :
اقدام کانادا علیه سه خواننده مشهور ایرانی اقتصاد ایران: در ادامه سنگ اندازی دولت کانادا برای برگزاری کنسرت خوانندگان ایرانی در شهرهای مختلف این کشور، برگزاری کنسرت سیروان خسروی، زانیار خسروی و مازیار لشنی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهر: در ادامه سنگ اندازی دولت کانادا برای برگزاری کنسرت خوانندگان ایرانی در شهرهای مختلف این کشور، برگزاری کنسرت سیروان خسروی، زانیار خسروی و مازیار لشنی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

طی ماه های اخیر برگزاری کنسرت خوانندگان مقیم کشورمان در شهرهای مختلف کشور کانادا به دلیل برخی از سنگ اندازی هایی که توسط مجموعه های دولتی حوزه مهاجرت انجام شده، با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است که همین مسئله موجب شده بسیاری از این کنسرت ها یا لغو و یا در فروش بلیت با مشکلات زیادی مواجه شوند.

شرایطی که طی ماه های گذشته برای هنرمندانی چون همایون شجریان، بابک جهانبخش، مجید رضوی و تعدادی دیگر نیز پدید آمد و آنها را با دردسرهای زیادی برای برگزاری کنسرت مواجه ساخت. مسیری که در روزهای گذشته برای کنسرت سیروان خسروی، زانیار خسروی و مازیار لشنی (ایهام) نیز به وجود آمده و آنها با انتشار پست هایی مشترک نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده اند.

اقدام کانادا علیه سه خواننده مشهور ایرانی

سیروان خسروی در تازه ترین مطلب خود نوشته است: متاسفانه با وجود استقبال بی نظیر شما و فروش تمامی ۶ هزار بلیت کنسرت های ونکور و تورنتو در کمتر از ۲۴ ساعت به علت عدم همکاری لازم از سوی اداره مهاجرت کانادا ویزای تعدادی از اعضای گروه صادر نشده است.

برای برگزاری این تور ماه ها تمرین فشرده با نوازندگان و همچنین برنامه ریزی بسیار دقیق بر پایه حضور تیم فنی بین المللی انجام شده است.

از آن جا که اجرای این کنسرت با استاندارهای مورد نظر ما بدون حضور نوازندگان ثابت گروه ممکن نیست، در صورت عدم صدور ویزای تمامی گروه طی چند روز آینده، برخلاف میلی باطنی مان مجبور به کنسل کردن کنسرت در تاریخ های ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور ) و ۶ سپتامبر (۲۰ شهریور) خواهیم بود.