تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755150
شناسه : 3755150
تاریخ :
اجرای بیش از ۱۲هزار واحد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن زاهدان اقتصاد ایران: زاهدان_مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از اجرای بیش از۱۲هزار واحد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن زاهدان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خلیل احمد سلامی صبح امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار از واحدی‌های در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن زاهدان، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی در قالب در طرح نهضت ملی مسکن زاهدان در دست احداث هست که از این تعداد سه هزار و ۵۰۰ واحد در حوزه آرمان شهر و بیش از هشت هزار و ۵۰۰و احد نیز در شهرک تفتان زاهدان در حال ساخت است.

وی ادامه داد: این تعداد واحد مسکن توسط ۵۵ تعاونی مسکن و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان در دست احداث بوده که براساس آخرین اطلاعات، پروژه‌های آرمان شهر با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه‌های شهرک تفتان نیز بین پنج تا هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل هستند به طوری که هم اکنون بیش از ۵۰ درصد از مالکان واحدهای پروژه‌های مسکن آرمان شهر در منزل خود ساکن شده اند.

سلامی در زمینه آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در جنوب استان نیز گفت، در حال حاضر بیش از دو هزار واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن در جنوب سیستان و بلوچستان در دست احداث است.

شایان ذکر است آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان به همره محمد کرمی، استاندار و هیأت همراه، در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن مرکز استان، آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در این کلان شهر را مورد ارزیابی قرار دادند و از تلاش‌های عوامل اجرایی در استان تشکر و قدردانی کردند.