تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755069
شناسه : 3755069
تاریخ :
تکمیل روشنایی ۵ کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی برای افزایش ایمنی اقتصاد ایران: بیرجند-معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از تکمیل ۵ کیلومتر پروژه روشنایی محورهای خراسان جنوبی برای افزایش ایمنی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فدوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جهت ارتقای محورهای استان به ویژه تقاطع‌های دارای تصادفات و مقاطع مه گیر، طی سال جاری بیش از ۵ کیلومتر به روشنایی جاده‌ای استان افزوده شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در راستای ارتقای ایمنی تردد در محورهای استان ۵ کیلومتر روشنایی دیگر در حال انجام است که تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

فدوی تصریح کرد: روشنایی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی از جمله عوامل مهم در ارتقای ایمنی تردد، به ویژه در ساعات تاریکی شب و در شرایط جوی نامساعد است که این امر با کاهش چشمگیر تصادفات رانندگی، افزایش هوشیاری رانندگان و بهبود دید آنها در جاده‌ها نقش‌آفرینی می‌کند.

وی اضافه کرد: تلاش این اداره کل برای تأمین روشنایی محورهای مختلف در سراسر استان، در راستای توجه به ایمنی تردد و پاسخگویی به مطالبات مردمی صورت می‌گیرد.