تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755049
شناسه : 3755049
تاریخ :
۳ میلیون و ۱۵۰ هزار زائر از مرزهای کشور خارج شدند اقتصاد ایران: ایلام-وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت مرز مهران،گفت: تاکنون ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار زائر از مرزهای کشور خارج شده اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی وزیر کشور روز چهارشنبه ۳۱ مردادماه در بازدید از پایانه شهید سلیمانی مرز مهران گفت: تردد در مرز مهران به عنوان شلوغ‌ترین و پرترددترین مرز کشور، روان و در این استان مشکل ترافیکی نداریم.

وی با قدردانی از استاندار ایلام به عنوان رئیس ستاد اربعین استان ایلام و همه دست‌اندرکاران کنگره بزرگ اربعین، یادآور شد: کنگره اربعین در ایلام بسیار باشکوه در حال برگزاری و وضعیت زیرساخت‌ها بسیار خوب است.

وزیر کشور با اشاره به بازدید از پایانه شهید سلیمانی مرز مهران، گفت: خوشبختانه زوار از خدمات ارائه شده و زیرساخت‌های ایجاد شده در مرز مهران رضایت دارند و این رضایت‌مندی نتیجه تلاش همه دست‌اندرکاران کنگره بزرگ اربعین است.

وزیر کشور در خصوص آمار مترددین از ابتدای صفر تاکنون از مرزهای شش‌گانه گفت: ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از مرزهای کشور خارج و یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر نیز وارد کشور شده‌اند.

وحیدی عنوان کرد: در مرز مهران به عنوان شلوغ‌ترین مرز که تردد در آن به سهولت در حال انجام است از اول صفر بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از مرز مهران خارج شدند و حدود ۶۰۰ هزار زائر هم برگشتند.

وی اضافه کرد: با تلاش همه مسئولان و دست‌اندرکاران کنگره بزرگ اربعین، تمهیدات لازم برای برگشت همه زوار به داخل کشور اندیشیده شده است.