تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755046
شناسه : 3755046
تاریخ :
نیروی جوان برای کمک به صنعت بوشهر تربیت می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- رییس واحد استانی دانشگاه ملی مهارت بوشهر گفت: دانشگاه ملی مهارت، دانشگاهی است که توانسته نیروی جوان را برای کمک به صنعت تربیت کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احسان بهمیاری صبح چهارشنبه در نشست شورای دانشگاه ملی مهارت استان بوشهر گفت: تقویت فرهنگ کارآفرینی و نوآوری در بین دانشجویان یک ضرورت است.

رئیس واحد استانی دانشگاه ملی مهارت بوشهر اضافه کرد: امروزه تقویت فرهنگ کارآفرینی و نوآوری در بین دانشجویان یکی از ضرورت‌های جدی در آموزش عالی محسوب می‌شود بنابراین کارآفرینی و نوآوری در قشر جوان دانشجو باید تقویت شود چرا که حل نیازها و مسائل کشور در گرو ایده‌های نوآورانه است.

بهمیاری گفت: در دانشگاه ملی مهارت واحد استان بوشهر دانشجویان از آموزش‌های لازم جهت وارد شدن به بازار کسب و کار بهره مند می‌شوند.

وی افزود: در این دانشگاه فضایی ایجاد شده که صنایع استان در قالب طرح کنسرسیوم مهارت آموزی و اشتغال بتواند با بهره مندی از فضای اختصاصی با دانشجویان و اساتید تحت عنوان کانون شکوفایی، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی دانشگاه ملی مهارت واحد استان ارتباط برقرار کنند.