تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3755036
شناسه : 3755036
تاریخ :
حماس: ایران روی سر و چشم ما جا دارد اقتصاد ایران: یک عضو حماس در پاسخ به لفاظی مجری العربیه عنوان داشت؛ ایران روی سر و چشم ما جا دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

روزنامه ایران: یک عضو حماس در پاسخ به لفاظی مجری العربیه عنوان داشت؛ ایران روی سر و چشم ما جا دارد.

دکتر «غازی حمد»، عضو ارشد حماس در گفت‌وگو با شبکه العربیه و در پاسخ به اتهام‌زنی مجری این شبکه به ایران اظهار کرد: ایران ما را حمایت می‌کند و روی سر و چشم ما جا دارد.

وی تصریح کرد: ایران از ما حمایت مالی و نظامی می‌کند؟ بله؛ خیلی بهتر از کشورهای عربی است که کنار ایستاده‌اند و تماشاگر کشتار، قتل عام و ویرانی ما هستند. ایران بهتر از کشورهای عربی است که نه تنها حامی ما نیستند، بلکه با ما در جنگ هستند و علیه ما کار می‌کنند.

غازی گفت: ایران بهتر از کشورهای عربی است که همین حالا و در سایه کشتار، ویرانی و جنایت علیه مردم فلسطین، پرچم اسرائیل در آنها برافراشته است. این عضو ارشد حماس در واکنش به مقابله شبکه العربیه با مقاومت فلسطین نیز گفت: شما علیه محور مقاومت موضعگیری می‌کنید. در تلاش برای سیاه‌نمایی علیه ایران هستید که حماس ابزار دست ایران است، یک باند است و از لحاظ بین‌المللی هم منزوی شده است. حالا هم که از شما می‌شنوم حماس تصویری تاریک و منفی از اسلام و عرب در جهان به نمایش می‌گذارد.