تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3754987
شناسه : 3754987
تاریخ :
دستبند پلیس بر دستان اراذل و اوباش در گنبد اقتصاد ایران: گنبدکاووس- فرمانده انتظامی گنبدکاووس از شناسایی و دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش معروف و سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادعلی صادقی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت فردی در یکی از محلات شهر گنبد، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پلیس امنیت عمومی گنبد با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

صادقی ادامه داد: متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش دارای سابقه است، که با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم، امنیت تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیر قانونی، موجبات برهم زدن نظم عمومی شوند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا اقدامات قانونی صورت پذیرد.