تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3753635
شناسه : 3753635
تاریخ :
شروع مقتدرانه بانوی پیر با موتا اقتصاد ایران: یوونتوس در اولین بازی در فصل جدید سری A، کومو را ۳-۰ شکست داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: یوونتوس در اولین بازی در فصل جدید سری A، کومو را ۳-۰ شکست داد.

تیاگو موتا اولین بازی خود را در سمت سرمربی‌گری یوونتوس به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشت. آنها در نیمه اول توانستند با دو گل بر کومو غلبه کنند و در نیمه دوم هم نمایش بسیار خوبی نشان دادند و بر بازی تسلط کامل داشتند و در نهایت به پیروزی ۳-۰ رسیدند.

بازی را کومو بهتر آغاز کرد و مالکیت توپ را در دقایق ابتدایی بر عهده داشت اما با دفاع خوب شاگردان موتا، این تیم در خلق موقعیت ناکام ماند تا پس از حدود ۲۰ دقیقه، میزبان صاحب توپ و میدان شود.

در دقیقه ۲۱ ضربه سر ولاهوویچ روی سانتر کامبیاسو به شکل خطرناکی از بالای دروازه کومو به بیرون رفت.

دو دقیقه پس از این حمله اولین گل یوونتوس به ارمغان آمد. روی ضدحمله‌ای امبانگولا در سمت چپ صاحب توپ شد و پس حرکت به سمت مرکز ضربه‌اش را به شکلی زیبا به گوشه دروازه زد و بازی را به سود یووه ۱-۰ کرد.

حملات یووه پس از این گل هم ادامه داشت. در یکی از حملات ولاهوویچ در مقابل دروازه به توپ رسید اما ضربه‌اش پس از برخورد به مدافع حریف در کمال ناباوری به تیر عمودی دروازه خورد و دفع شد.

یووه که به خوبی کومو را به دفاع برده بود، در آخرین لحظات نیمه اول، به گل دوم رسید. روی حمله‌ای در دقیقه ۱+۴۵، پاس کاتبک ییلدیز به وه‌آ رسید و او با یک ضربه زیبا اختلاف را به ۲ رساند.

در ابتدای نیمه دوم یوونتوس با ضربه سر ولاهوویچ گل سوم را هم به شما رساند اما داور پس از مشورت با کمک داور ویدئویی گل را به دلیل آفساید کامبیاسو، ثانیه‌هایی پیش از گل، رد کرد.

در دقیقه ۵۴ ولاهوویچ با رینا تک به تک شد اما ضربه او را این دروازه‌بان دفع کرد و روی ریباند هم ضربه سر مهاجم صرب به تیر دروازه برخورد کرد.

۶ دقیقه بعد پس از پاس اشتباه آلبرتو مورنو، کامبیاسو در موقعیت خوبی برای شوت‌زنی قرار گرفت اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۰ ضربه سر امبانگولا با اختلاف زیادی از بالای دروازه کومو به بیرون رفت تا بازی همچنان ۲-۰ بماند.

در ۲۰ دقیقه پایانی بازی کومو کمی جلو کشید تا شاید از شکست فرار کند اما بازی خوب تیم موتا مانع از موقعیت‌سازی آنها شد و خود یووه هم موقعیت جدی‌ای به دست نیاورد تا اینکه در دقیقه ۱+۹۰ کامبیاسو با یک شوت از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه رینا، تیر خلاص را به تیم سسک فابرگاس زد و بازی ۳-۰ شد. در نهایت بازی با سوت داور به پایان رسید و یوونتوس و موتا در اولین گام به پیروزی پرگل و روحیه‌بخش دست یافتند.