تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3753562
شناسه : 3753562
تاریخ :
روسیه: ۱۲۷۵ نظامی اوکراینی کشته شدند اقتصاد ایران: وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از کشته شدن ۱۲۷۵ نظامی اوکراینی در محورهای مختلف عملیاتی در جریان ادامه عملیات ویژه مسکو در شبانه روز گذشته خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای به تشریح جزئیاتی از ادامه عملیات ویژه نظامیان این کشور در اوکراین در شبانه روز گذشته اشاره کرد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص ادامه داد: واحدهای یگان جنوب وضعیت تاکتیکی خود را بهبود بخشیدند، نیروهای اوکراین قریب ۵۷۰ نیروی نظامی خود را در این محور از دست دادند.

این بیانیه اضافه می کند: واحدهای یگان غرب بر خطوط و مواضع سودمندتری تسلط یافتند، ۲ ضدحمله دفع شد و نیروهای مسلح اوکراین ۵۳۵ نیرو از دست دادند.

مسکو در ادامه خاطرنشان کرد: واحدهای یگان شمال روسیه، نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه خارکیف هدف قرار دادند؛ کی یف ۱۷۰ نیروی نظامی خود را از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه افزود: واحدهای یگان شرق در شبانه روز گذشته نیروهای اوکراینی را در شهرک های دونتسک و زاپروژیا مورد اصابت قرار دادند؛ ۳ انبار مهمات کی یف منهدم شدند