تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753538
شناسه : 3753538
تاریخ :
۲ آدم ربا در آذربایجان شرقی دستگیر شدند اقتصاد ایران: تبریز-فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری ۲ متهم آدم ربا که به دلیل اختلافات حساب، مرتکب این جرم شدند، خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی محمدی روز دوشنبه اظهار کرد: شخصی به پلیس آگاهی استان مراجعه کرده و از ربوده شدن یکی از اقوام خود توسط اشخاص ناشناس اعلام شکایت می‌کند که با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی متهمان و رهایی گروگان در دستورکار ویژه کارآگاهان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه شخص ربوده شده با اخذ مبالغی هنگفت توسط متهمان رها شده بود، افزود: برای روشن شدن زوایای پنهان جرم، بزه دیده تحت تحقیقات تخصصی قرار گرفته و پس از تجمیع اطلاعاتی پرونده، سرنخ‌هایی از هویت اصلی متهمان کشف و در نهایت محل اختفای آن‌ها شناسایی شد.

وی اضافه کرد: مأموران اداره مبارزه با جنایی پلیس آگاهی با اخذ مجوز از مرجع قضائی طی عملیات منسجم پلیسی، ۲ متهم اصلی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان تعداد پنج قطعه سکه بهار آزادی و ۱۲ فقره چک ضمانتی بانکی به مبلغ در مجموع ۱۳ میلیارد ریال کشف کردند.

سردار محمدی یادآور شد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های تکمیلی کارآگاهان، اعتراف کردند که نقشه ربودن بزه دیده را با انگیزه اختلافات مالی و آشنایی قبلی طراحی و اجرا کردند.

وی با بیان امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: متهمان دستگیر شده برای دادرسی تحویل مرجع قضائی و با صدور قرار تأمین کیفری متناسب روانه زندان شدند.