تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753531
شناسه : 3753531
تاریخ :
خدمت رسانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به زائران اربعین حسینی اقتصاد ایران: تبریز- سرپرست اورژانس آذربایجان شرقی گفت: نیروهای درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز مستقر در مرز مهران برای بیش از ۶ هزار زائر حسینی خدمات درمانی ارائه کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا صادق اول روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تیم‌های توانمند و زبده فوریت‌های پزشکی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ۲۲ مرداد ماه با حضور در مرزهای عراق و راه‌های ارتباطی به صورت شبانه روزی به زائران اربعین خدمات درمانی و فوریت‌های پزشکی ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به ادامه خدمات رسانی نیروهای درمانی و اورژانس استان به زائران حسینی تا پایان مراسم معنوی اربعین حسینی، اظهار کرد: تا کنون ۲۵۰ نفر از زائران حسینی نیز برای درمان توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

سرپرست اورژانس آذربایجان شرقی گفت: ۴۱ نفر نیروی کارشناس فوریت‌های پزشکی و ۳۴ نفر نیروی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب ۱۱ دستگاه آمبولانس اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک دستگاه خودروی پشتیبانی در استان ایلام مستقر هستند.

صادق اول، ادامه داد: نیروهای درمانی و اورژانس استان تا پایان این مراسم برای ارائه خدمات به زائران در استان ایلام مستقر خواهند شد.