تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753506
شناسه : 3753506
تاریخ :
ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان واجد شرایط گلستانی اقتصاد ایران: گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با اشاره به اینکه امسال ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان واجد شرایط در دستور کار قرار گرفت، گفت: تا کنون ۱۹۳ واحد ساخته شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی بابایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ایجاد تفاهم نامه‌های سه جانبه بین کمیته امداد، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان کار ساخت مسکن ۳۵ هزار واحدی و ۳۰ هزار واحدی برای مددجویان کمیته امداد در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طی سه سال گذشته بیش از چهار هزار واحد مسکونی برای مددجویان گلستانی ساخته شد که بخش اعظم آن مربوط به مددجویان روستایی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با اشاره به اینکه در حوزه روستایی ۹۰ درصد از مددجویان روستایی که دارای شرایط بودند ساخت مسکن برای این افراد انجام شده است، گفت: در حوزه شهری علی رغم همه برنامه ریزی های انجام شده به دلیل نبود زمین نتوانستیم همچون حوزه روستایی عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی گلستان طی این سال‌ها در ساخت مسکن پیشرو بوده است.

بابایی اظهار کرد: امسال ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان واجد شرایط این نهاد در استان هدف گذاری شده است که تا کنون ۱۹۳ واحد ساخته، ۳۸۳ واحد هم در دست ساخت است و مابقی در مرحله معرفی به بنیاد مسکن هستند.

وی یادآور شد: در بحث ودیعه مسکن کمیته امداد امام خمینی گلستان توانسته با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان برای هزار و ۱۱۶ خانوار پرداخت کند که در این زمینه رتبه اول را کسب کردیم.